fars dag?några förslag?

jag har liksom glömt att berätta om dagen,först så kom jag och mamma till jobbet vid halv sju,sen gick vi på "utflykt" med alla dom små söta,sen så drog jag vid två,wirena hoppade på bussen vid trädgårdsvägen, eftersom att vi skulle in till stan så bytte vi till 444 i björknäs centrum,på bussen satt min syster therese som igentligen skulle med men hon åkte hem till sin mamma istället.

men iallafall när vi kom till t-centralen så gick vi upp direkt till nk,satt hon spanade in lite konstiga männsikor som var där,sen skulle jag gå på toaletten,då var man tvungen att åka en hiss som tog tuuuusen ååååår!men så gick jag på toa,och sen skulle vi upp igen då tryckte wirena upp dörren för snabbt så vi fastnade hahha,men hon var smart så vi åkte ner och upp igen,heheh!sen gick vi till frisören och det tog en timma för mig att klippas,ingen kommer säkert orka läsa allt det här,men jaja.vi gick till h&m och jag köpte en sak till mamma.
KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅÅ TILL DEN BRUDEN ASSÅ!

det är ju för guds skull fars dag på söndag,ge förslag på vad man kan köpa!och gör det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0