blev inte så många frågor,men annars kan jag vänta till ikväll,om det är någon mer som vill fråga ngt?

tänkte iallafall svara på någon nu,men man kan fortfarande lägga in en liten fråga..
Postat av: Fanny
är du oskuld? =)

svar: ja.

Postat av: alice
wellwell!
Vad vill du bli när du blir stor?
vart klippte du dig?
kan nte du lägga in en av alla fjortisbilder på oss, eller sicka till mig? ( från dess data då ) , och din lilla sak, saknar dig som attan!

svar: 1. hehe,jag vet inte typ advokat (:
        2. hair and face på nk i passagen.
        3. den är på lagning...och jag vet inte om dom är kvar,men jag kan kolla om jag har dom
            på skivorna där jag la över massa bilder när jag lämnade in min data,men asså om jag
            hittar dom så ska jag absolut lägga in dom!
            saknar dig oxå!

Postat av: Olivia
Kanske lite konstig fråga men har du nånsin haft en brevvänn? :)
Skit bra blogg Btw

svar: ja,det har jag faktiskt,när jag typ var elva år,höll jag på att skicka brev med en tjej på tyresö.
        TACK!
Postat av: Giselle
Har du stor släkt? Och har du nån favorit i din släkt? haha :P

svar: ja,jag har väldigt stor släkt,till&med från olika länder..
        favorit? ja,hela släkten är ju super,men mormor&morfar är nog favoriten!

Postat av: Frida
Vilka är dina vänner?

svar: jag har inte så jättemånga,men dom jag har är underbara,
        alice,wirena,matilda,min syster,victoria,erik...
        det var några,och dom som jag umgås mest med men jag har ju självklart flera.

Postat av:
vad har du för kamera? det blir jävligt snygga bilder!
 
svar: jag använder mig av en canon EOS 1000D den är lätt att förstå sig på och det är kul att
        fota med en kamera som gör så bra bilder för att vara den enklaste av alla canon.

sen hade jag fått en fråga från någon eva..
som jag inte accepterade.. plus att hon hade skrivit massa andra frågor som jag inte tänker svara
på,det borde du fatta själv!
postat av: Eva
varför tar du alltid kort på dig själv?
svar: när man har en blogg om sitt liv så har man ju typ mest bilder på sig själv,det har alla!
        kolla på kenzas,kissies,dessies,stinalees,och sen typ alla mina kompisar,det är inget fel
        på att man har bilder på sig själv,och kanske för att jag är nöjd med mitt utseende,bortsett 
        från dig...har du inget annat för dig än att hacka på andra kan du lika gärna sluta läsa min
        blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0